31.3.10

Pergh!!!!!!!!!

Pergh!!...da masuk mggu ke-3 gua bekerja kat tmpat baru..diam tak diam..tmpat baru ni..aku klasifikasikan 'bolehlah'...tu maknenye gua takkan lame la tu..hahahha...

apela nak jadi ngan gua ni..bosan skit...pressure skit... give up..kalu camni camne melayu nak maju?.. (pahal gua tetibe guna ayat UMNO nih?).. tapi..memang tak boleh blah pon..post gua ni dah mengorbankan 8 orang dalam mase 2 tahun...gua adalah peserta ke-9 yang cuba nasib...apsal gua tak jadi peserta ke 99?.. untung2 ade lucky draw...

tapi papehal..gua cuba try test dlu..tgok sejauh mane boleh blah...

pasal chelsea..gua malas citer banyak..mggu ni kalo tak menang ngan mankayu ..season depan dah boleh usha K rajagobal jadi coach (gua serius ni!)..


celake!! side mirror gua kene rembat sebelah kiri...budak yang rembat tu tak sekolah ke?.. mane de org pkai side miror sebelah kiri...dah sah..pendatang asing dari Nepal yang rembat ni...

No comments:

Post a Comment